چطوری میشه

چگونه دوره آنلاین وردپرس خود را تبلیغ کنیم

چگونه دوره آنلاین وردپرس خود را تبلیغ کنیم

چگونه یک دوره آنلاین را تبلیغ می کنید؟ یادگیری آنلاین رونق گسترده ای داشته است و در سال 2021، یکی از ترجیح داده شده ترین اشکال یادگیری چیزهای جدید است. علاوه بر مزایای کاربر، سازندگان دوره‌ها می‌توانند با صرف زمان و سرمایه‌گذاری کم پول خوبی کسب کنند.

کریستوفر سافورد دوره‌ای برای کسب‌وکارهای املاک ایجاد کرد تا از ذهن و بدن خود برای رشد استفاده کنند. درآمد و تجارت آنها این اولین دوره ای بود که او ساخته بود، اما بیش از 35000 دلار درآمد برای او به ارمغان آورد و همچنان در حال رشد است.

این به ما نشان می دهد که یک دوره آنلاین چه ارزش و پول زیادی برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین، اگر قبلاً یک دوره آنلاین دارید و به دنبال ترویج آن و فروش بیشتر هستید، این مقاله برای شما مناسب است. ما در مورد اینکه چگونه دوره آنلاین وردپرس خود را تبلیغ کنید و فروش خود را به موفقیت برسانید صحبت خواهیم کرد.

اما، قبل از اینکه در مورد این استراتژی‌ها برای ایجاد سرنخ برای دوره آنلاین خود صحبت کنیم، اجازه دهید برخی از آنها را بررسی کنیم. عواملی که باید قبل از تبلیغ دوره آنلاین خود در نظر بگیرید:

  1. USP خود را شناسایی کنید تا نیروی محرکی برای مشتریان بالقوه خود پیدا کنید تا دکمه «پرداخت» را فشار دهند.
  2. از مخاطبان خود نظرسنجی کنید تا متوجه شوید در کدام پلتفرم ها بیشتر فعال هستند و از کدام کانال ها باید برای تبلیغ دوره استفاده کنید.
  3. کانال‌های تبلیغاتی خود را برای بهینه‌سازی تلاش‌های خود تنها در حوزه‌هایی تعریف کنید که می‌توانند نتایج دقیقی را برای شما به ارمغان بیاورند.

اکنون که از این عوامل ضروری پیش از تبلیغات آگاه شدید، بیایید به کار بزرگ بعدی بپریم و چند استراتژی قدرتمند برای شما ارائه کنیم.

پلتفرم‌های زیادی برای انتخاب آنلاین شما وجود دارد البته، اما مزیت ایجاد یک دوره آموزشی در وردپرس، تنوع گسترده افزونه هایی است که برای تبلیغ دوره شما ارائه می دهد. همه چیز یک مرحله ساده تر است زیرا این پلتفرم راه حل های عالی را در قالب پلاگین هایی ارائه می دهد که می توانید از آنها برای آسان کردن روند و گرفتن نتایج بهتر استفاده کنید.

بیایید به چند روش برای تبلیغ دوره آنلاین خود در وردپرس با استفاده از بهترین افزونه نگاهی بیندازیم تا کار شما بسیار آسان تر و موثرتر شود.

1. یک صفحه فرود Killer Sales ایجاد کنید

وب سایت شما راهی برای میزبانی دوره آنلاین در اختیار شما قرار می دهد که بسیار عالی است. اما، شما به یک صفحه فرود فروش نیاز دارید که بتوانید از آن برای برجسته کردن پیشنهادات، جوایز و ارائه جزئیات بیشتر در مورد دوره همراه با توصیفات برای اثبات اجتماعی استفاده کنید. همچنین هنگام اجرای تبلیغات پولی و هدایت مخاطبان از پلتفرم های رسانه های اجتماعی مفید خواهد بود.

Total WordPress Theme Landing Page

اگر یک صفحه فرود چشمگیر ایجاد کنید، می توانید فروش خود را دو برابر کنید. چگونه؟

این صفحه فرود، خواننده را در مورد ارزشی که دوره شما ارائه می دهد، هر بار یک جمله متقاعد می کند. این صفحه فرود که برای کلیک ها بهینه شده است، هدف اصلی این است که مخاطب را جذب کند تا زمانی که به دکمه Call-To-Action (CTA) برسد و کارت خود را بکشد.

Fizzle.co

صفحه دوره Fizzle.co

در اینجا برخی از عناصر ضروری صفحه فرود فروش دوره دیدنی آمده است:

  • یک عنوان جذاب که نوع نتایجی را که این دوره می تواند به دست آورد را برجسته می کند. مانند مثال بالا در Fizzle.co، عنوان این است: “از انجام کاری که دوست دارید درآمد کسب کنید.” جذاب نیست؟
  • از یک برچسب برای ارائه زمینه بیشتر به عنوان و تطبیق آن با تصویر مکمل یا تیزر ویدیو استفاده کنید.
  • نقاط دردناک مشتری بالقوه خود را با استفاده از فرمول PAS-مشکل، تحریک، راه حل برطرف کنید.
  • از اشاره گرها برای برجسته کردن ویژگی ها و مزایای ثبت نام استفاده کنید. در این مثال، برند دلایلی را که چرا آنها باید دوره آموزشی را بگذرانند، برجسته کرده است، راه عالی دیگری برای انتقال اهمیت برنامه.
  • برخی برنده‌ها و گواهی‌های دانشجویی را برای اثبات اجتماعی و متقاعد کردن بیشتر به اشتراک بگذارید.
  • از FOMO و انحصار برای القای احساس فوریت استفاده کنید.
  • CTAهای قانع کننده را در چندین مکان برای بهینه سازی و دریافت کلیک های بیشتر شامل کنید. به عنوان مثال، در اینجا CTA رنگی متفاوت از متن دارد تا قابل توجه تر و قابل کلیک تر شود.

Thrive Architect

Thrive Architect Content Builder

می‌توانید از Thrive Architect، یکی از بهترین صفحه‌سازهای وردپرس برای سازندگان کسب‌وکار آنلاین استفاده کنید. هدف این افزونه کمک به ایجاد یک صفحه فرود بهینه شده برای تبدیل است و فرآیند ساخت را بدون دردسر می کند.

با قالب‌های صفحه فرود مبتکرانه و عناصر متمرکز بر تبدیل برای کشیدن و رها کردن، یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای ایجاد صفحه فرود فروش برای دوره آنلاین وردپرس شما است.

2. یک قیف فروش با تبدیل بالا

ایجاد کنید

ایجاد دوره کافی نیست. اگر می‌خواهید مشتریان بالقوه را جذب کنید و مطمئن شوید که فروش و ثبت نام منظم دارید، ایجاد قیف فروش کار بیهوده ای است. این به شما امکان می دهد افراد مناسب را هدف قرار دهید، تعداد زیادی از افراد علاقه مند را در قیف خود بگنجانید و آنها را تا زمانی که تبدیل شوند پرورش دهید.

فروش سخت نیست، بلکه فروش با ایجاد اعتماد است. شما مشتریان خود را از طریق فرآیندی راهنمایی می کنید که آنها را از یک نقطه تمایل به یک مکان تصمیم گیری می برد. یک قیف فروش برای تنظیم پایه اولیه کمی زمان می برد، اما خبر خوب این است که تولید سرنخ و فروش شما را در پایلوت خودکار قرار می دهد. شگفت انگیز است، درست است؟

بیایید ببینیم چگونه می‌توانید یک قیف فروش برای دوره آنلاین خود بسازید.

  • مشکل اصلی که دوره شما حل می کند را شناسایی کنید. این اولین نقطه دردناکی خواهد بود که مخاطبان شما از آن عبور می کنند و ستون پیام بازاریابی شما خواهد بود.
  • از طریق محتوای رایگان شروع به ایجاد اعتماد کنید. این می‌تواند پست‌های وبلاگ، پست‌های رسانه‌های اجتماعی، ویدیوهای YouTube یا پادکست باشد.
  • برای ایجاد لیست ایمیل خود یک منبع رایگان یا آهن ربا ارائه دهید. برای ایجاد سرنخ برای دوره آنلاین خود و پرورش آنها از طریق ایمیل، باید یک لیست ایمیل از طریق یک منبع رایگان ایجاد کنید که آنها را وادار کند آدرس ایمیل خود را ارائه دهند. در اینجا نمونه ای از آهنربای سربی آمده است.
  • شروع به ارسال ایمیل هایی برای آنها کنید که ارزش افزوده دارند. شما نمی توانید از روزی که آدرس ایمیل آنها را دریافت می کنید، تبلیغ دوره خود را شروع کنید. شما باید آنها را پرورش دهید. به عنوان یک قاعده کلی، سعی کنید موضوعاتی را انتخاب کنید که به مطالب درسی شما مربوط می شود تا زمانی که آن را تبلیغ می کنید، اطلاعاتی در مورد آن داشته باشند.
  • در مورد دوره خود با یک CTA قانع کننده صحبت کنید. بعد از اینکه مدتی را صرف پرورش مخاطبان خود کردید، می توانید در مورد دوره آنلاین خود صحبت کنید. بیشتر از ویژگی ها، در مورد مزایای ثبت نام در دوره و نوع نتایجی که از طریق آن خواهند دید صحبت کنید. در اینجا نمونه ای از ایمیل ارتقای دوره آمده است.

می‌توانید این فرآیند را خودکار کنید و ایمیل‌ها و پیگیری‌ها را از طریق ابزار بازاریابی ایمیلی مانند MailChimp زمان‌بندی کنید. و شما آن را دارید؛ یک قیف فروش کاملاً کارآمد با هدف ایجاد تبدیل برای شما.

استودیو کارت

Studiocart

یک راه حل فوق العاده مستقل Studiocart است. این قیف تجارت الکترونیک و فروش در یک افزونه به شما امکان می‌دهد فرم‌های سفارش را ایجاد و جاسازی کنید، گزینه‌های پرداخت را اضافه کنید (از جمله طرح‌های پرداخت!)، دوره‌های آموزشی خود را (یا بلیط رویداد، کالاهای دیجیتال، خدمات فریلنسری یا هر چیز دیگری) بفروشید، پرداخت یک صفحه را فعال کنید و حتی به لطف سازگاری با خدمات برتر بازاریابی ایمیلی با MailChimp، پس از آن با مشتریان پیگیری کنید. و این فقط نسخه رایگان است! اعضای حرفه‌ای همچنین به ویژگی‌هایی برای افزایش فروش، فیلدهای فرم سفارشی، کوپن‌ها، بازیابی سبد خرید و ادغام‌های گسترده برای Elementor، Zapier، LearnDash، MemberPress و هزاران تن دیگر دسترسی دارند.

WooFunnels

WooFunnels

WooFunnels یک قیف ساز عالی برای وردپرس است و بهینه سازی شده است تا تبدیل به شما در زمان واقعی را دریافت کند. مقرون به صرفه است و طیف گسترده ای از گزینه ها از الگوهای صفحه فرود گرفته تا انتخاب ایمیل و تجزیه و تحلیل دقیق را ارائه می دهد. رابط کاربری آسان یک تجربه ساخت قیف ساده را امکان پذیر می کند که ساخت آن زمان زیادی را صرف نمی کند اما نتایج چشمگیری می گیرد.

3. یک لیست ایمیل بسازید

در حالی که رسانه های اجتماعی برای تبلیغ دوره آنلاین وردپرس شما عالی هستند، شما به چیزی قابل اعتمادتر و شخصی نیاز دارید تا مخاطبان خود را در سطح یک به یک بیشتر جذب کنید. بهترین راه برای انجام این کار این است که وارد صندوق ورودی آنها شوید و محتوای ارزشمندی ارائه دهید.

هر چه لیست ایمیل شما بزرگتر باشد، شانس بیشتری برای تبدیل افراد دارید، بنابراین درآمد بیشتری برای دوره آنلاین خود ایجاد می کنید. بهترین بخش در مورد داشتن یک لیست ایمیل، پرورش علاقه مندان به محتوا، خدمات یا دوره های شماست.

خرید لیست ایمیل برای بسیاری از افراد یک انتخاب واضح است زیرا آسانتر و سریعتر است. اما این روش درستی برای انجام آن نیست. خرید یک لیست به این معنی است که هر کسی را در قیف خود داشته باشید. اما، هنگامی که یک لیست ایمیل می سازید، فقط کسانی را جذب می کنید که دارای پتانسیل تبدیل.

در اینجا چند راه برای ایجاد لیست ایمیل وجود دارد:

  • وبلاگینگ
  • پست مهمان
  • رسانه های اجتماعی
  • مگنت های سربی
  • تبلیغات پولی

از طریق محتوا، می توانید مخاطبان خود را برای ثبت نام در لیست ایمیل خود از طریق این روش ها هدایت کنید. هنگامی که آن را آماده کردید، می توانید آنها را به قیف فروش خود اضافه کنید و شروع به پرورش آنها کنید تا تبدیل شوند و مشتریان دوره شما شوند.

موفقیت‌ها

Thrive Leads

Thrive Leads یک افزونه فهرست‌سازی عالی برای وردپرس است که برای جذب شما و افراد بیشتری در لیست ایمیل شما طراحی شده است. آنها قالب‌های مختلفی را برای انتخاب کردن و فرم‌هایی گنجانده‌اند که می‌توانید در وب‌سایت خود برای جمع‌آوری آدرس‌های ایمیل استفاده کنید.

Thrive Leads

با هدف‌یابی از قبل، این امکان را به شما می‌دهد تا افراد مناسبی را که علاقه‌مند به خرید از شما هستند، هدف قرار دهید. تجزیه و تحلیل همچنین بینش بسیار خوبی در مورد نحوه عملکرد انتخاب کردن شما و چگونگی بهبود بیشتر عملکرد ارائه می دهد.

4. کتابهای الکترونیکی

را منتشر کنید

بیایید یک چیز را بفهمیم – نویسنده به معنای اقتدار است.

اگر نویسنده کتابی هستید، خواه یک جلد شومیز یا یک کتاب الکترونیکی، به این دلیل که منتشر شده‌اید، اقتدار خواهید داشت. این به معنای دیده شدن، اعتبار و اعتماد بیشتر است – دستوری برای موفقیت آنلاین.

کتاب الکترونیکی یکی از بهترین راه‌ها برای افزودن ارزش به مخاطبان و حل یک مشکل است. می تواند بین 1 تا 100 صفحه باشد، اگرچه طول ایده آل باید حدود 40 تا 50 صفحه باشد. می‌توانید آن را در وب‌سایت خود میزبانی کنید یا آن را خودتان در Kindle منتشر کنید.< /a>

بنابراین، باید تعجب کنید که چگونه می توانید دوره آنلاین وردپرس خود را با کتاب های الکترونیکی تبلیغ کنید.

خب، این چیزی است که باید انجام دهید:

  • یک موضوع برای کتاب الکترونیکی خود پیدا کنید. این باید اصلی ترین مشکلی باشد که در دوره آنلاین حل می کنید.
  • مخاطبان را تحقیق کنید تا بفهمید به چه زبانی دوست دارند با آنها ارتباط برقرار شود و از آن برای نوشتن کتاب استفاده کنید.
  • یک طرح کلی برای کتاب الکترونیکی خود آماده کنید و همه عناصر را مشخص کنید. شما می خواهید بر اساسی ترین ستون دوره آنلاین خود دست بزنید، اما در عین حال، همه چیز را از دست ندهید. بگذارید آنها بیشتر بخواهند، بنابراین آنها دوره را از شما می خرند، و این کتاب الکترونیکی مانند یک نکته قانع کننده اضافی عمل می کند.
  • در پایان کتاب الکترونیکی، دوره خود را تبلیغ کنید. به مخاطبان خود بگویید که چرا آنها باید فوراً دوره را بخرند، با بیان برخی از مشکلات، اعداد و ارقام درآمد برای حمایت از آن.
  • یک استراتژی تبلیغاتی برای کتاب الکترونیکی خود ایجاد کنید- بازاریابی ایمیلی، تأثیرگذاران، گروه‌های اجتماعی، تبلیغات، رسانه‌های اجتماعی.

کتاب‌های الکترونیکی پیشنهادهایی با بلیت کم هستند، بنابراین طعمه‌ای عالی برای رسیدن به پیشنهاد بلیت بالا – دوره آنلاین شما – است.

فروشگاه کتاب الکترونیکی

eBook Store

فروشگاه کتاب الکترونیکی یک افزونه فوق العاده است که به کاربران امکان می دهد با یک کلیک به کتاب الکترونیکی شما در وب سایت دسترسی پیدا کنند. می‌توانید به آن‌ها اجازه دهید آن را از آنجا دانلود کنند یا از طریق ایمیل برای آن ارسال کنید. همچنین می توانید واترمارک خود را اضافه کنید و کتاب الکترونیکی خود را رمزگذاری کنید تا آن را در WooCommerce بفروشید. با روش‌های پرداخت متعدد و الگوهای تسویه‌حساب قابل تنظیم، این یکی از بهترین راه‌ها برای فروش کتاب الکترونیکی و تبلیغ دوره شما است.

5. بازاریابی پادکست را شروع کنید

بازاریابی پادکست یکی از بهترین راه‌ها برای ایجاد اقتدار در جایگاه شما و ایجاد مخاطبی است که بعداً می‌توانید کسب درآمد کنید. امروزه مردم هنگام شستن ظروف، رانندگی با ماشین، استراحت یا شاید در حال خواندن کتاب به پادکست گوش می دهند. بنابراین، پتانسیل بسیار خوبی برای استفاده از مخاطبان گسترده دارد و از این طریق، دوره خود را بازاریابی کنید.

دو کار وجود دارد که می توانید برای تبلیغ دوره خود با پادکست انجام دهید. می توانید یکی از آنها یا هر دو را انجام دهید:

  • پادکست خود را راه اندازی کنید – روش انفرادی یا مهمان. برای ایجاد اعتبار و اعتماد، در مورد موضوعات مورد نظر خود صحبت کنید و مستقیماً به سؤالات مخاطبان خود پاسخ دهید.
  • در پادکست های دیگران دعوت شوید. این به شما کمک می کند به مخاطبان آنها دسترسی پیدا کنید و دید خود را افزایش دهید. هر چه پادکست های بیشتری در پادکست ظاهر شوید، شانس بیشتری برای هدایت مخاطبان آنها به وب سایت خود و فروش دوره آموزشی خود به آنها خواهید داشت. اما برای این کار، باید در پادکست های خاص جایی که مخاطبان هدف شما حضور دارند ظاهر شوید.

اگر به دنبال راه‌های رایگان برای تبلیغ دوره آنلاین خود هستید، بازاریابی پادکست پاسخ شماست.

پادکست بسیار ساده

Seriously Simple Podcasting

Seriously Simple Podcasting یکی از بهترین پلاگین های مدیریت پادکست وردپرس است. با ادغام های یک کلیک و تجربه بازی آسان، این یک افزونه عالی برای نمایش چندین نمایش در وب سایت شما با هزینه مقرون به صرفه است، همچنین بدون دردسر.

هم برای شروع پادکست و هم برای ارائه مفید است آن را در وب سایت خود یا از جمله پادکست هایی که به عنوان مهمان در آنها ظاهر شده اید. شما می توانید از این افزونه برای مدیریت پادکست های خود و قرار دادن آنها در صفحه دوره خود استفاده کنید. این کار تخصص شما را نشان می دهد و به مشتریان بالقوه شما دلایل بیشتری برای خرید دوره آنلاین شما ارائه می دهد.

6. وبینار

را اجرا کنید

یک وبینار زنده یکی از قدرتمندترین راه‌ها برای تعامل و متقاعد کردن مشتریان بالقوه شما برای خرید دوره آنلاین شما است. بسیاری از سازندگان دوره از وبینارها برای ارائه ارزش رایگان به مخاطبان خود، پاسخ به سؤالات و آنها را رها کن که بیشتر بخواهند در پایان، آنها دوره آنلاین را به عنوان راه حلی برای مشکل اصلی خود، با پشتیبانی ۱:۱ به عنوان انگیزه ای برای ثبت نام در آن ارائه می کنند.

بنابراین، وبینار بیشتر شبیه یک تیزر برای دوره شماست، که در آن مشکل مهمی را که مخاطبان شما می‌خواهند حل کنند، برجسته می‌کنید و دوره را به عنوان گامی دیگر برای اجرای استراتژی‌ها و دستیابی به اهداف خود قرار می‌دهید.

بهتر است از نرم‌افزاری برای برنامه‌ریزی رویداد مجازی استفاده کنید تا مجبور نباشید این کار را انجام دهید. جلو و عقب زیاد است و می تواند همه چیز را از یک داشبورد مدیریت کند.

WebinarPress

webinarpress

WebinarPress یک افزونه پخش زنده وردپرس است که به شما امکان می دهد یک وبینار را با مخاطبان خود مستقیماً از وب سایت میزبانی کنید. می‌توانید آن را در YouTube Live، Vimeo یا هر پلتفرمی که ترجیح می‌دهید پخش کنید. ارسال یادآورهای ایمیل و پاسخ به سوالات بلادرنگ مخاطبان نیز با این افزونه نسبتا آسان است. با بیش از 3000 مشترک فعال، یکی از محبوب ترین انتخاب ها برای سازماندهی و میزبانی یک وبینار در وردپرس است.

7. در تبلیغات یوتیوب

سرمایه گذاری کنید

YouTube بزرگترین موتور جستجوی جهان پس از Google است و رایگان است. در واقع، اگر مخاطبان خود را به تعداد قابل توجهی از مشترکین افزایش دهید، پول نیز دریافت می کنید. مخاطبان زیادی دارد و مردم هم برای سرگرمی و هم برای آموزش به YouTube می‌روند.

برای تبلیغ دوره آنلاین خود، به دیده شدن، دسترسی و مخاطب نیاز دارید. همه اینها با YouTube امکان پذیر است و نیازی به سرمایه گذاری زمان یا هزینه زیادی ندارد. با این حال، به یک استراتژی محتوای خوب و ثبات نیاز دارد. شما باید محتوای ارزشمندی را برای مخاطبان خود ایجاد کنید که مشکلات مختلفی را که در دوره آنلاین خود حل می کنید، حلقه کند.

اکنون، حتماً از خود می‌پرسید، “چرا مردم دوره آنلاین من را می‌خرند اگر من تمام اطلاعات را به صورت رایگان از طریق ویدئوها در اختیار آنها قرار دهم؟”

این یک سوال معتبر است، اما در اینجا چنین نیست. این به مردم نشان می دهد که چقدر در این زمینه با تجربه و آگاه هستید و چرا می توانید به آنها کمک کنید. حتی اگر آنها به استراتژی‌ها دسترسی داشته باشند، زمانی که بخواهند آنها را اجرا کنند و نتیجه بگیرند، دوره شما را می‌خرند.

در اینجا نحوه تبلیغ دوره آنلاین خود در YouTube و کسب فروش بیشتر آمده است:

  • برای ایجاد اعتبار، محتوای ارزشمند رایگان در اطراف جایگاه خود ایجاد کنید
  • یک CTA شفاهی را در دوره آنلاین خود در ویدیو قرار دهید و CTA را در توضیحات و اولین نظر پیوند دهید.
  • همچنین می‌توانید از کارت‌های YouTube برای هدایت آنها به دوره در حین تماشای ویدیو استفاده کنید. کارت‌های YouTube پنجره‌های بازشو در گوشه هستند و می‌توانند مخاطب را مستقیماً به صفحه دوره هدایت کنند.
  • از طریق YouTube SEO، می‌توانید برای مشاهده ارگانیک‌تر، کلمات کلیدی را هدف قرار دهید و برای کلمات کلیدی مرتبط با دوره آنلاین خود رتبه‌بندی کنید.
  • اجرای کمپین های پولی در YouTube گزینه دیگری است. اما زمانی که تلاش‌های ارگانیک خود را بهینه کردید، این کار را انجام دهید.

وقتی شروع به تولید محتوا در YouTube کردید، می‌توانید آن ویدیوها را در صفحه فرود دوره و وب‌سایت خود از طریق افزونه های وردپرس برای YouTube.

جاسازی یوتیوب

YouTube

YouTube Embed یک افزونه قدرتمند برای نمایش ویدیوها در وب سایت وردپرس شما است. این یک فرآیند ساده برای جاسازی ویدیوها ارائه می دهد و دارای برخی ویژگی های هیجان انگیز مانند ایجاد لیست پخش برای ویدیوهای مرتبط و تولید خودکار لیست پخش بر اساس متن جستجو است. این افزونه بیش از 10000 نصب فعال دارد و یک افزونه پویا برای ایجاد قدرت بیشتر در جایگاه شما است.

8. مخاطبان خود را در اینستاگرام تبلیغ و پرورش دهید

اینستاگرام روزانه بیش از 500 میلیون کاربر در سراسر جهان دارد. تصور کنید، اگر حتی می‌توانید به 1 درصد از این مخاطبان دسترسی داشته باشید، فروش دوره آنلاین شما به سقف می‌رسد. این یک پلت فرم محکم برای قرار گرفتن خود در مقابل مخاطبان و کسب درآمد از آنها با پرورش و ارائه محتوای بصری جذاب است.

بسیاری از سازندگان دوره از اینستاگرام به‌عنوان پلتفرم پیشرو برای تبلیغ دوره آنلاین خود استفاده می‌کنند و آن را نه تنها به دنبال‌کنندگان خود، بلکه به سایر افراد علاقه‌مند به این رشته می‌فروشند. با ایجاد استراتژی ارتقای دوره می توانید این کار را به روش های مختلفی انجام دهید:

  • نمایه چشمگیر ایجاد کنید. داشتن پروفایلی که شما را به عنوان یک مرجع در این زمینه معرفی کند، ضروری است. بنابراین بیوگرافی، تصویر نمایه و ظاهر و احساس کلی حساب خود را بهینه کنید.
  • با استفاده از تمام ویژگی‌های پست‌های فید اینستاگرام، داستان‌ها، حلقه‌ها، IGTV، ویدیوهای زنده و راهنماها، محتوای ارزشمند رایگان ارائه دهید. برای صرفه جویی در زمان، از افزونه های اشتراک گذاری اجتماعی  برای اینستاگرام استفاده کنید که می تواند این محتوا را برای شما زمان بندی کند.< /li>
  • ارتباط با مشتریان بالقوه خود را با اظهار نظر در مورد پست های آنها و شروع گفتگو در DM آغاز کنید. می توانید مخاطبان خود را از طریق هشتگ ها و نمایه های رقبا پیدا کنید.
  • درباره دوره خود خلاقانه صحبت کنید و آن را به عنوان یک حل کننده مشکل قرار دهید. شما می توانید این کار را با صحبت در مورد نتایجی که این دوره به آنها کمک می کند از طریق داستان ها و حلقه ها به دست آورند، انجام دهید.
  • یک CTA را در بیو خود و در هر پست جایگزینی که در فید خود منتشر می کنید قرار دهید. شما می توانید از صفحه فرود مانند این برای میزبانی چندین لینک استفاده کنید و از طریق پروفایل اینستاگرام خود فروش داشته باشید.
  • تبلیغات اینستاگرام را اجرا کنید تا دسترسی خود را افزایش دهید و افراد بیشتری از صفحه فرود دوره آنلاین یا نمایه شما بازدید کنند.

هنگامی که این استراتژی‌ها را اجرا می‌کنید، معیارها را تجزیه و تحلیل کنید تا ببینید چه چیزی برای بهینه‌سازی تلاش‌ها و مشاهده نتایج قابل توجه‌تر، تبدیل به شما می‌آورد.

فیدهای رسانه اجتماعی Spotlight

Spotlight Instagram Feeds PRO

Spotlight Social Media Feeds افزونه ای است که به شما امکان می دهد فید اینستاگرام خود را در وب سایت خود جاسازی کنید. گزینه های طراحی مختلفی دارد تا شخصیت برند شما را از طریق فید شما در وب سایت منعکس کند. فرآیند ساده آن امکان یک تجربه جاسازی یکپارچه را فراهم می کند که می توانید در چند دقیقه انجام دهید.

بنابراین، فرض کنید یک مشتری بالقوه از طریق نتایج جستجوی ارگانیک یا YouTube به صفحه فرود دوره شما برسد. در این صورت، این فید می‌تواند بینش بیشتری نسبت به حضور آنلاین شما به آن‌ها بدهد، بنابراین، قدرت را تقویت کرده و آنها را به سمت خرید سوق می‌دهد.

9. اهرم اینفلوئنسر مارکتینگ

اینفلوئنسرها یکی از بهترین راه‌ها برای تأثیرگذاری بر قدرت خرید مخاطب و سوق دادن آنها به فروش سریع‌تر است. با برقراری ارتباط با اینفلوئنسرهای همفکر که مخاطبان مشابه شما دارند، دوره آنلاین شما می تواند شاهد افزایش دید و فروش باشد.

اینفلوئنسرها طرفداران زیادی دارند و افرادی که آنها را دنبال می کنند ایمان خود را به خالق دارند. اگر آنها دوره شما را تأیید می کنند و مخاطبان را برای خرید آن هدایت می کنند، می توانید فروش خوبی داشته باشید.

در اینجا نحوه ایجاد یک استراتژی بازاریابی تأثیرگذار برای تبلیغ دوره آنلاین وردپرس خود آمده است:

  • درکی واضح از مخاطبان هدف خود و اینکه به چه کسانی می فروشید داشته باشید.
  • با استفاده از پلتفرم‌های اینفلوئنسر مارکتینگ، اینفلوئنسرها را در خود پیدا کنید طاقچه ای که دنبال کننده خوب و مخاطب اصیل و متعهد دارد.
  • یک پیشنهاد برای این تأثیرگذاران ایجاد کنید که در آن ذکر کنید چرا با آنها ارتباط برقرار می کنید، به دنبال چه چیزی هستید و چگونه آنها از آن سود می برند – مبادله یا ترتیبات پولی.
  • از طریق پلتفرمی که در اینستاگرام، لینکدین، توییتر، یوتیوب یا حتی ایمیل آنها بیشتر فعال هستند، با آنها تماس بگیرید.
  • موارد قابل تحویل و ساختار همکاری خود را با ایجاد مشخصی از آنچه برای ارتقای دوره انجام خواهد شد، بررسی کنید.
  • کمپین را اجرا کنید و نتایج را اندازه گیری کنید.

این یک راه عالی برای استفاده از بخش جدیدی از مخاطبان و افزایش دسترسی شما برای افزایش فروش است.

تقویت اجتماعی

Social Boost

Social Boost یک افزونه جایزه و پاداش است که به شما امکان می دهد مسابقات را از وب سایت اجرا کنید. آنها طیف گسترده ای از الگوها را دارند که می توانید از آنها برای سازماندهی هدایا استفاده کنید – راهی عالی برای دعوت مخاطبان بیشتر به کانال خود.

می‌توانید با اینفلوئنسرها شریک شوید و هدایایی ترتیب دهید تا برای دوره آنلاین خود به ۲ تا ۳ برنده تخفیف بدهید. برای این کار، می‌توانید شرایطی مانند شرکت‌کنندگانی که باید شما را در رسانه‌های اجتماعی دنبال کنند، به لیست ایمیل‌تان اضافه شوند، حفظ کنید. این امر باعث جلب توجه بیشتر برند شما و دوره آنلاین می‌شود و در نهایت فروش بیشتری را برای شما به ارمغان می‌آورد.

10. بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی مهمان

انجام دهید

امروزه محتوا نیروی محرکه تبلیغ هر محصولی است و دوره های آنلاین نیز از این قاعده مستثنی نیستند. صرفاً قرار دادن یک دوره آموزشی در وب سایت شما باعث جذب بازدیدکنندگان یا فروش شما نمی شود. شما باید تلاش کنید تا ترافیک را به صفحه فرود دوره خود هدایت کنید.

بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی مهمان راه های قدرتمندی برای جلب توجه بیشتر به دوره آنلاین شما هستند. آنها از روش های ارگانیک استفاده می کنند تا شما را در مقابل مخاطبان هدف گسترده تری قرار دهند که دوست دارند از شما خرید کنند و بیشتر بیاموزند.

بازاریابی محتوا عمل بازاریابی محتوای شما از طریق چندین تاکتیک است، بنابراین مشتریان بالقوه شما به وب سایت شما رفته و خرید انجام می دهند.

در اینجا چند عنصر از یک استراتژی بازاریابی محتوا موثر است:

  • بهینه سازی موتور جستجو (SEO)
  • وبلاگ نویسی
  • ویدیوها
  • توزیع رسانه های اجتماعی
  • وبینارها و پادکست ها

تنظیم یک استراتژی بازاریابی محتوا و اجرای آن مدتی طول می کشد، اما زمانی که شروع به اجرای آن کنید، تفاوتی در نوع پاسخ، ترافیک و فروش دریافتی خواهید دید.

وبلاگ نویسی مهمان انتشار محتوا در یک وب سایت معتبر است که در حال حاضر تعداد قابل توجهی از بازدیدکنندگان و خوانندگان روزانه دارد. شما با مقاله خود یک خط فرعی دریافت می کنید، بنابراین پس از خواندن محتوای شما، کاربر می تواند روی نام شما کلیک کرده و از وب سایت شما که دوره میزبانی می شود بازدید کند.

برای شروع وبلاگ نویسی مهمان چه کاری باید انجام دهید:

  • وب سایت هایی را که مخاطبان هدف مشابه شما دارند را شناسایی کنید.
  • با بررسی پست‌های وبلاگ و دستورالعمل‌های انتشار، وب‌سایت‌هایی را انتخاب کنید که برای جایگاه شما مناسب هستند.
  • تحقیق کنید و یک طرح چشمگیر برای ویرایشگر ایجاد کنید.
  • پیگیری کنید و سفر وبلاگ نویسی مهمان خود را آغاز کنید.

همچنین می‌توانید پیوندی به دوره آنلاین خود مستقیماً در مقاله اضافه کنید تا ترافیک بیشتری را به صفحه فرود فروش خود هدایت کنید. این همچنین به ساخت لینک برای وب سایت شما کمک می کند، بنابراین رتبه بندی را افزایش می دهد.

WP User Frontend

WP User Frontend

چندین افزونه های وردپرس برای بازاریابی محتوا وجود دارد، زیرا تاکتیک ها و استراتژی های مختلفی دارد. اما برخی از این موارد عبارتند از Rank Math برای SEO و MailChimp برای WordPress برای بازاریابی ایمیل.

WP User Frontend Features

علاوه بر انتشار پست‌های مهمان در وب‌سایت‌های دیگر، می‌توانید به پست مهمان در وب‌سایت خود اجازه دهید. این به طور مستقیم ترافیک را به وب سایت شما هدایت می کند و به شما کمک می کند تا برای چندین کلمه کلیدی رتبه بندی کنید. WP User Frontend افزونه‌ای است که می‌تواند به ارسال پست‌های مهمان در وب‌سایت وردپرس و داشبورد شما اجازه دهد تا با حفظ امنیت، چندین فعالیت را از یک مکان انجام دهد.


در دنیای دیجیتالی قدرتمند مانند امروز، راه‌های متعددی برای تبلیغ دوره آنلاین و کسب درآمد از مخاطبان وجود دارد. اگر دوره با ارزشی دارید که مشکلات مشتری شما را حل می کند، فروش برای برنامه شما آسان تر خواهد بود.

از این 10 استراتژی اثبات شده به عنوان نقطه شروع برای تبلیغ دوره آنلاین وردپرس خود استفاده کنید. این افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا این تاکتیک‌ها را به‌طور یکپارچه اجرا کنید و زودتر از آنچه انتظار دارید به نتایج برسید.

فروش مبارک!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا